مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-21اقتصادي

 ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی 85 هزار مسافر افزایش می یابد 


ترفع با اشاره به امضای تفاهم نامه تحویل 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید از ایران خودرو گفت: به این ترتیب، ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تا پایان سال روزانه 85 هزار مسافر افزایش می یابد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان مراسم امضای تفاهم نامه ساخت این اتوبوس ها که صبح امروز بین شهردار تهران و مدیرعامل ایران خودرو منعقد شد، افزود: شهردار تهران بر استفاده از اتوبوس های تولید داخل در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، تاکید ویژه دارند.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران در شرایط عادی، حداقل به 3 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد و ورود 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس، تنها بخش کوچکی از کمبود ناوگان را جبران می کند، اظهار کرد: تمامی اتوبوس هایی که قرار است به شرکت واحد تحویل شوند، از استانداردهای محیط زیستی یورو 4 و یورو 6 برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان با اعلام اینکه 120 دستگاه اتوبوس و 130 دستگاه مینی بوس قرار است تا انتهای سال وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت شوند، خاطرنشان کرد: با ورود این 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید، ظرفیت ناوگان روزانه 85 هزار مسافر افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی 85 هزار مسافر افزایش می یابد 

 ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی 85 هزار مسافر افزایش می یابد